måndag 4 juli 2011

Idag har jag varit i kristianstad med Andrea! Andrea köpte ett parskor och lite annat! Jag är jätte nöjd... för jag köpte ingenting! Vi följde först med mamma och pappa till jobbet och sen åkte vi in en snabbis! Jag saknar Anna jätte mycket men jag hoppas jag får se henne ett tag imorgon! På stan hittade vi (jag) ett par snickarbyxor eller ja det var det fast i shorts! Ett liknande par som dom som Anna har! Dom är jätte sköna, men jag ville inte köpa nånting inann Liverpool, lixom ifall vi skulle hitta ett par jätte snygga och hyfsat billiga där. Nackdelen var att dom var lite stora i midjan, men det gör inte så mycket om man har en pösig tröja under! Oj, så mycket jag prata om dom nu får ni se en bild som andrea tog på H&M med sin iPhone!

Föresten.. den kostade 299!

I övermorgon.. Liverpool! Kan knappt bärja mej nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar