söndag 11 december 2011

Hej!

Jag har inte orkat blogga för att min farfar har dött! Men nu kör vi igen! Igår var Celtic christmas konserten! Alla som sjunger i kultur skolan skulle vara med att sjunga bakom ett band som heter West of eden, typ!
Det var jätte mysigt i pauserna som var ca. en och en halv timme! Sen efteråt åkte jag Alicia och Josse hem till Josse och tittade på ''You again'' Faktiskt riktigt bra film, sen flummade vi och hade allmänt roligt på Josses rum! Åh så kul! Kom hem ca. 12! Nu precis så tog min store bror en spruta på mig, och eftersom jag är VÄLDIGT spruträdd så tog det nästa en halvtimme att ta den! Nu halv tre ska jag upp till kyrkan och öva inför lucian ikväll! Sen efter lucian så ska jag mamma, pappa och Jesper titta på bio, Simon och ekrarna tror jag! Och sen vill jag bara säga att jag har världens bästa store bror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar