torsdag 2 augusti 2012

nya cyklar, check!

Hallu!

Fick gå upp jätte tidigt idag, kvart i åtta! Men efter ett tag var jag pigg och glad så det var lungt. Vid nio så träffade vi rektorn på min nya skola. Det gick jätte bra och skolan är verkligen jätte fin. Jag kom i 7MB ( klass 7 Montesori B ), villket jag blev jätteglad för, för Rosanna går i B klassen så jag får gå med henne!
Efter mötet så gick vi till cykel affären i Hässleholm och fixade cyklar till mig och mamma. Det var meningen att vi skulle köpa en var men vi köppte två tillsammans. En blå cresent lite mer sport cykel som vi ska ha när vi cyklar längre, och så en grön och gulbeach monark i classic form men med grönsaker på! Den är jätte gullig och as skön att cykla på, och så beställde vi en matt rosa hjälm till mig!

Ni kanske får dagens kläder!

                                                           Karin in the garden heter den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar