söndag 3 februari 2013

bästa födelsedagen

Igår hade jag världens bästa födelsedag då jag fyllde 13 år, tonåring nu, woow! 
Jag vaknade av att mamma, pappa och Rosanna kom in och sjöng för mig och jag fick kladdkaka och fina presenter. 
Sedan kollade jag och Rosanna på Grease och på gamla bilder på datorn. Lite senare gick Rosanna hem och jag fick inte följa med. När jag sedan kom efter typ 1 och en hal timme visade det sig att hon och Irma hade gjort en jätte söt överraskning till mig med tårta och paket, världens bästa bästa vänner. 
Sedan på kvällen så hade jag typ vuxen kalas och där fick jag jätte många jättefina presenter, fick bland annat under hela dagen, lite kläder, smycken, presentkort och beatles grejer. Jag fick också av mina föreldrar att permanenta håret och det gjorde jag i fredags och det blev super bra, jag blev jätte nöjd. 

TACK ALLA SOM GJORDE MIN DAG TILL DEN BÄSTA!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar