onsdag 29 juni 2011

Dagens kläder! New in!

Idag blev det en tur på stan med mamma och hem fick vi med oss lite kläder och hår saker! Till mig blev det ett hårband typ och ett Beatles linne! halv tre kör mamma upp mig till bjärnum och kl. 3 åker jag, Jessica och Lisa till Olof ström och springer en tävling ikväll solar och lite annat på dagen imorgon! Dagen avslutas med ännu en tävling i med!
                                                                Dagens kläder!
Svart linne: Marwin (JC)
cyckelbyxor: H&M
Linne: The beatles (H&M)
Skor:Din sko (typ tror jag)
Solbrillor: H&M

New in:
The Betles linne 99 kr på H&m (ej på rea)
Hår-band 20 kr på Ur&Penn (rea annars 40 kr)

Uppdatering kommer när jag kommer hem från Olof ström!
1 vecka kvar till liverpool! Dör snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar