tisdag 7 juni 2011

Här är JAG!!

Hej på er!
Innan jag börjar vill jag bara säga att jag inte stavar bäst i världen och att det var typ meningen att bloggen skulle heta bubbell och inte bubbel elr hur det stavas :)

Här är lite av vad som troligt vis kommer hänada under min blogg period:

*Dagens kläder

*Nytt köp

*kollage av kläder  ( som jag vill ha)

*Bilder

*Träning

A, det var en del av det jag kan berätta lite om mej...
Jag heter betty och är 11 år gammal :) jag har en stor familj som är världens bästa! Jag älskar att träna särskilt att springa och simma :) Bara så alla vet så skulle detta inte gått utan Erik ( storebror) och Julia ( storebrors flickvän) Jag vill tacka er oerhört mkt :) Detta är ingen blogg som bara ska handla om vad  man gjort på dagen och sånt utan här blir det som det blir :) Jag ÄLSKAR kläder och att shoppa :) jag är ingen dum blondin och på bilden e det min underbart söta katt Nisse :)

Kram!

                                                       
                                                          Fotograf: Mamma
                                                          Kamera: D3000 18-55
                                                          Modell: Betty (jag)
                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar