lördag 29 oktober 2011

New in! Suck!

Åh, nu har jag hållt mig i att inte shoppa jätte länge, sen idag  när det är två dagar kvar så går jag bara ner till bibloteket och så märker jag att det e lång lördag! Jag går in på JC och tittar på skinnbyxorna jag kollar på varje gång jag är inne i stan! Sen kommer jag hem och då ska mamma in till stan och då följde jag med för jag ville ändå köpa en godisrem och titta lite till! Då går vi in på JC och jag prövar skinn byxorna! dom satt jätte bra ( lite stor i midjan men jaja) sen hittar vi en typ turkos tröja på rea och ett långt linne man kan ha till tajts, allt det fick vi med oss hem! Suck! men jag stor gillar allting men är lite besviken när vi åker om två dagar!
Jaaja, jag gillar allt så här får ni se:

Färgerna blev inte bra men men!
Allt e från JC:
Skinnbyxor: 349 kr minus 20 % vi hade! Kommer ha mycket andvänding av dom, lovar!
Längre linne: Marwin 199 kr
Tröja: 149 kr minus 50% 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar