söndag 23 oktober 2011

U7-manna!

Nu har ja varit iväg på Ungdomens sjumanna! (orientering)  Igår gick det dåligt! Sen sovde vi över på en skola i ett trångt klassrum! På kvällen igår var det aktiviteter och jag cyklade ''Crazy Bike'' som är en cykel som gör när man svänger vänster svänger cyklen höger! Jag summo brotades också! Sen kollade vi på film med Jessica och Fanny! Idag var det staffet och jag sprang första sträckan! Idag gick det faktiskt bra! Jag fick 23 min på 3,2 km, gul bana (D 12)! Anna fick 19 min på 2,6!!!! vit bana( D 10)
Nu har jag kommit hem och det var meningen att Erik skulle va här men jag vet inte var han har tagit vägen! Mamma och pappa kommer hem från gottland sent ikväll!

Satt och lekte lite i Paint.net..
Jag sa att jag ''lekte'' altså att det inte blev så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar