fredag 20 januari 2012

... Bara så att ni vet så är min dator inte fixad än...

När jag cyklade hem från skolan  idag mötte jag Rosanna, Rebecka, Emefa, Wilma och Emelia. Efter vi pratade lite, sen kom Julia men hon skulle till min storebror i sösdala så hon kunde inte stanna och prata. Efter typ 5 minuter kom Adrian, Johanna och Liv med ett gäng människor. Det var kul att dagen kunde räddas av lite trevligt folk. Men jag var tvungen att sticka typ direkt, det var lite synd. Sen efter min trumpet lektion så gick jag och mamma till stan. Vi köpte en tunnika för 125 kr, en Lee skjorta för 240 kr, ett par adidas gympaskor för 700 kr och ett par tjocka vinter skor för 300 kr. Eftersom att min dator inte riktigt funkar som den ska så kan ni inte se det nu.. Men ni får se det sen när den funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar