onsdag 11 januari 2012

Imrgon har jag sovmorgon jag börjar inte förrens 10 över 9 imorgon, åh så skönt! Efter skolan idag åkte jag till röda koret som vanligt på onsdagar, jag fick måla idag, faktiskt riktigt kul! Sen stack jag hem till Rosanna, vi åkte och fixade hennes mobil och handlade laktosfritt smör och mjölk. Sen bakade vi chokladbollar, Rosanna skickar bilderna snart, hon har fått en jätte fin systemkamera, Canon, tror typ hennes moster köpte den för 17 000 kr eller nått sånt, sen andvände hon den i typ 1 och ett halvt år och sen fick Rosanna den i julklapp, lite aviss. Men jag har ju min Nikon, som jag trivs med suuper bra.

Beatles museeumet i Liverpool, åh saknar Liverpool, och titta så brun jag var!


Juste, följde med Rosanna på hennes fotbolls träning. Hon var riktigt duktig. Nu ska jag städa rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar