fredag 17 februari 2012

17 februari 2012

Idag kom jag till skolan i rätt tid i alla fall, vi började direkt med att göra religons provet, det gick faktiskt bra. Sen hade vi syslöjd och jag började på en klänning som jag hoppas kommer bli jätte bra! Sen va det lunch och det var köttbullar och potatis, sååå gott! Längtar tills det är det nästa gång! Efter lunchen så kollade vi på film och åt chips, det blev tre påsar över, så vi delade på dom. Tyckte faktiskt inte att filmen var bra. Efter filmen slutade vi. Så det var en riktigt chilldag idag. Men nu har vi SPORTLOV!! Så himla skönt, och på söndag åker vi till Dalarna, och Rosanna ska följa med. Det ska bli så sjukt roligt att åka skidor och vara med bästis, men jag saknar henne väldigt mycket nu! 
Ikväll ska vi fira min store bror för han fyller 20 år imorgon. Men det blir inte så mycket folk.

Har faktiskt väldigt många bra bilder som jag tog i hästveda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar