onsdag 15 februari 2012

Neej! Hade skrivit ett jätte långt inlägg och så bara försvann allting!!

Idag när jag kom till skolan kom jag på att vi hade sovmorgon till tio över nio och jag var i skolan lite över åtta, inte jätte nice om jag får säga det själv. Filemon hade gjort samma problem så vi ritade på tavlan istället!
Efter skolan var det röda korset som vanligt på torsdagar före kören. Efter kören gick jag och mamma till Expert för att en av butikerna här i Hässleholm har gått i konkurs, det var jätte synd för att jag tyckte verkligen om den butiken! 
Men jag köpte i alla fall ett stativ som jag letat efter länge!
Sen tittade jag och mamma på film, och efter det åkte vi och handlade. Vi köpte sån god sallad som amn plockar själv på Maxi, asso den är riiktigt god!
Nu ska jag läsa religon! 
                                                                    Dagens kläder


Kofta: Mammas, men Betty Barcley, hihi
T-shirt: ??
Skinnbyxor: JC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar