söndag 25 mars 2012

Förlåt för att jag inte har skrivit idag, men jag sov över hos Rosanna igår till idag, riiiiktigt mysigt hade vi! Vi började kvällen med att titta på film och äta godis, sen var vi så trötta så vi gick och la oss. På morgonen vaknade jag tidigare än Rosanna, så jag satte mig och kollade facebook och sånt på mobilen. Sen så sjöng vi för Rosannas mamma för idag fyller hon år, HURRA HURRA! efter det städade jag och Rosanna toaletten och sen gick vi hem till mig. Hemma hos mig gick och och köpte glass och subway kakor! Sen skulle dom ha gäster så jag la mig i det sjukt fina vädret och läste hunger spelen, jag och pappa ska gå och se den på tisdag så jag måste läsa klart boken snabbt! Men jag tycker redan den är bra och jag har typ bara läst 100 av 300. Rosanna och hennes mamma undrade om jag ville följa med dom (och Irma och hennes mamma) på hunger spelen, och det ville jag! Men sen sa pappa att jag skulle läsa den först och så skulle jag se den med honom! Sen stack jag och pappa ut och cyklade, tror vi typ cyklade 1 mil och 7 kilometer kanske! Så nu är jag ganska trött, så nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag läsa!










                      Jag älskar dig Rosanna, jätte mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar