fredag 30 mars 2012

Påsklooooooov!

Ja, äntligen påsklov! 10 dagars ledighet ska bara bli så skönt! Idag i skolan höll jag min danslektion för både 2a och 2b, så det blev lixom två lektioner. Men det gick jätte bra och det verkade som om dom tyckte att det var roligt! Nu ska jag snart sticka upp till hemma kväll och köpa godis, för ikväll kommer Anna och hennes familj hit på tacco kväll, och så ska Anna sova över här också! Sen ikväll kommer Andrea hem från 7 veckor på Mallorca! Nu är hon hemma två veckor och sen sticker hon till kreta och jobbar i 6 månader! Men vi ska ner och hälsa på henne två veckor i början på sommarlovet! Igår på väla var det jätte roligt och jätte stort. Vi köpte lite saker och så åt vi där! Efter väla var vi på konserten men jag tyckte inte att det var så värst bra!

Ha en skön fredag!

åh, vad jag saknar dig älskade storasyster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar