fredag 20 juli 2012

biooooo!

Jag och Anna hade en mysig kväll igår, vi kollade på smurfarna och bara satt och pratade! I förmidags vid 11 tiden gick jag och Anna in till stan och mötte upp André. Han skulle klippa sig så jag och Anna satt och kolla på! När han var klar så gick vi och åt på grafitti! Jag åt nån kyckling sallad som var jäätte god! Sen vid två skulle Anna på synundersökning så jag och André gick bara runt och chillade. Anna blev klar vid halv tre tiden och då fick vi se henne utan glas ögon, istället med linser!
Vid sju så gick jag, Anna och André på bio. Vi kollade på the amazing superman i 3D. Och usch, jag hatar verkligen 3D och läskiga filmer... Så jag satt utan glasögon hela filmen, och bara det blev det minsta lilla läsigt enligt mig så gömde jag mig bakom annas rygg! Filmen var ganska så bra!

Aja, dagen har varit jätte bra! Nu ska jag nog gå och lägga mig snart!


gaaah, vad jag saknar kreta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar