lördag 21 juli 2012

O-ringen

Nu ska jag sticka iväg... igen! Denna gången åker vi till halmstad och springer O-ringen! Det är sveriges strösta orienterings tävling. Vi ska bo i vårt lilla extrahus/stuga som ligger typ en halvtimme ifrån halmstad. Men jag tycker det är lite tråkigt att bo så långt ifrån, eftersom O-ringen är så stort och det är så många av mina kompisar som ska dit, så vill jag va i där lite när det inte är tävling också. Så jag kanske ska bo nån natt hos mina gudföreldrar och nån natt hos nån kompis! I år är det 14 000 tusen anmälda tror jag, men dom hoppas på 18 000 med öppna banor.
Jag har i alla fall packat mina grejer och är ivrig med att komma iväg, men mina föreldrar har inte packat klart än så jag får vänta!

Uppdateringen kommer inte vara så bra i veckan, om jag kommer göra inlägg så är det från mammas mobil (eftersom safari inte funkar på min) eller om jag får låna nån dator hos mina gudföreldrar om jag bor hos dom nånting!
Men om ni vill ha bild uppdatering så kommer jag uppdatera lite från instagram.. Så gå in och följ: bettyottosson

Ha det så bra, och önska mig lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar