söndag 24 juni 2012

24 Juni

Ska Juni var sommar månad? Det regnar ute och man får ha på sig varma kläder...

Jaja, vaknade i alla fall upp med samma rygg ont som jag hade igår. Så efter frukosten och lite slappande gick jag en liten promenad för att mjuka upp ryggen. Pappa sa att det skulle hjälpa, men det gjord det faktiskt inte så mycket..
Nu sitter jag i alla fall och väntar på Rosanna som ska komma snart. Jag har inte träffat henne på 2,5 veckor så det ska bli jätte roligt att träffa henne.
Imorgon var det meningen att jag och Anna skulle åka till Malmö och gå på rean där, men det blev ändrade planer, så det blir nog bara en fika här i Hässleholm. Har inte träffat Anna på lika länge, så det ska bli jätte roligt att träffa henne med!


Lite av utsickten vi hade från Hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar