torsdag 14 juni 2012

håkan hellström

Nu har jag flyttat in hos Andrea och mamma och pappa har åkt hem! vi har varit här i en vecka, och nu ska jag va här med andreas pappa och hans nya familj ( jag och andrea är bara halv syskon, men vi säger lixom att vi är riktiga syskon ). fast jag ska inte bo med dom, jag ska bo hos andrea. Drt ska bli jätte myisgt att bo här hos andrea och dom andra! mamma och pappa åkte hem vid halv nio tiden i morse, så jag och andrea har varit vid poolen med hennes kolleger sen tolv tiden! Det var riktigt skönt i poolen, och så var det 40 grader i luften så vi hade det väldigt bra! nu sitter jag ute på ballkongen och lyssnar på håkan hellström och dricker coola! Åh, håkan hellström är så gallet bra! jag har haft tur med att inte bränna mig dessa dagarna, men igår tyckte jag att jag ändå hade blivit så pass brun att jag inte behövde smörja in mig.. men jag hade lite fel, för nu är mina axlar helt röda och gör jätte ont.. Menmen, jag får se om jag skriver imorgon! Ha det braaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar