onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen

Igår slutade vi efter lunch, efter lunchen stack jag hem till André med Anna och bakade kladdkake muffins. På kvällen gick jag hem till Rosanna och Irma. Vi hade spelkväll och åt jordgubbar, annanas, popcorn, naturgodis, smällt chocklad och drack coola. Sen sov jag och Irma över hos Rosanna.
Idag är det ju national dagen, och jag har varit med Irma och Rosanna hela dagen. JÄTTE MYSIGT! Nu på kvällen har jag packat, är inte riktigt klar ännu.. IMORGONÅKER VI TILL KRETA!! Vi ska åka dit och hälsa på min storasyster. Dom har grym värme där nere, så shorts, tunna linnen och klänningar är nerpackat. Vi åker hemmifrån vid 1tiden, så jag ska va i skolan först. Det är min sista dag på grönängs skolan.. Nästa termin börjar jag högstadiet och då är det annan skola som gäller. Kommer sakna skolan, alla bra lärare och min klass!
Nu ska jag packa klart och duscha!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar