lördag 23 juni 2012

Kreta del 1: Teen idol

Ja, här kommer första delen bilder från kreta.

Veckan som vi kom började showteamet med någonting som kallas för teen idol, det är som idol fast inte en tävling. Man övade dagen innan och samma dag som det var i ca. två timmar per gång. Sen på kvällen samlades vi en halvtimme innan för att bli sminkade. Alla hade på sig jätte fina kläder och hade fixat håret. Första veckan sjöng jag Mamma mia (där var några låtar man fick välja på, så man fick inte välja villken man ville) och det gick jätte bra, och andra veckan sjöng jag you are the music in me. Det var bland det roligaste jag har varit med om och jag kunde verkligen inte sluta att le. Jag älskar att stå på scen och sjunga, precis som mina storasyster. Efter man hade sjungit blev man interviuad av program ledaren och sen fick man omdömmen av jurryn. Men det var en snäll jurry som bara sa snälla saker.

Mamma tog bilderna första veckan, och lennart andra veckan.

Här får ni bilderna från första veckan:

                                                                Här sjunger jag.

                                                    Här blir jag intervuiad.
Här får jag mina omdömmen av jurryn.
Och här får jag mitt diplom.

Andra veckan:


Här sjunger jag.

Här får jag omdömmen av jurryn.

Och här väntar jag och Mitra på att få diplomen.


                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar