torsdag 1 november 2012

Dirty dancing

Idag har vi haft ännu en mysig dag i Stockholm, hotell frukosten var jäätte god, hihi. Jag och Andrea har varit och hälsat på Faster Birgitta och träffat Johan och Li. Sen har jag och mamma kollat i lite fler butiker och jag har köpt dom perfekta svarta byxor, på salt från märket dr denim.
Ikväll så har jag, mamma och Andrea varit på musikal på china teatern. Vi kollade på dirty dancing och den var jätte bra. Älskar att gå på musikal, äääääälskar!

Nu ska jag sova och imorgon ska vi åka hem..



1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du gillade musikalen. Just nu arrangerar vi tävlingen Drömchansen, där vinnaren får chansen att stå på scen i musikalen Dirty Dancing på China Teatern. Jag skickar med en länk till vår Facebooksida där du kan läsa mer: http://www.facebook.com/dirtydancingstockholm

    Lycka till!

    SvaraRadera