söndag 4 november 2012

halloween night

Heeej!

Igår var vi 6 st tjejer som hade en liten tjej kväll med halloween tema typ. Vi åt taccos och sminkade oss läskigt och sen gick bus eller godis! Jag och Rosanna var döda siamesiska tvillingar och våra sminkningar blev faktiskt väldigt bra men kostymen som jag slängde ihop en timme innan blev mindre bra. Jag hem lite innan dom var klara med bus eller godis för att vi hade gäster hemma. Sen pendlade jag mellan mitt och Rosannas hus hela kvällen. Haha, jag åt jätte mycket för att det var mat på båda ställena hela tiden kändes det som. När jag kom till Rosanna sista gången så stanade jag där och så sov vi över alla tjejer. Det var verkligen jätte mysigt och jätte roligt. Idag efter att alla hade gått hem så badade jag och Rosanna i hennes jacuzzi med massa skum och bubbel.




Man ser det inte så bra på bilderna, men mitt hår var tupperat och sprayat med grå färg.. Aj, det gjorde ont att borsta ut det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar