fredag 16 november 2012

fööööööörlåt för att jag inte har skrivit på jätte lääääänge, men det är en del i skoaln och så, men nu är det fredag och helg, soft!
Dagarna som har gått har varit som vanligt, igår fikade jag, Rosanna och Johanna och hade det mysigt hemma sen.
Idag hade jag igentligen matte prov men jag gjorde det inte för att vi hade spruta i skolan idag och jag är verkligen jäääätte sprut rädd så jag satt typ bara och var nervös, men snäll som min matte lärare är så lät hon mig göra det på måndag.
Det gick faktiskt ganska bra att ta sprutan, det tog bara 20 minuter denna gången, förra tog 2 timmar typ..
Jag hade sånt emla plåster på och det fungerade jätte bra!
I eftermiddag/kväll så har Rosanna varit här, super mysigt!
Saknar dig så mycket syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar