lördag 10 november 2012

lördags mys

Hej alla fina!

FÖÖÖÖÖÖÖRLÅT!
Jag har inte bloggat på typ en vecka.. Men under den här veckan har det hänt en del, jag har spelat 3 konserter på brandstationen, åkt brand bil, lyssnat på musik, varit i skolan, lyssnat på mera musik, varit sjuk och lyssnat på musik, varit på flygplatsen i köpenhamn för att säga hejdå till välrdens bästa syster som åkte till Taihland i fem månader igår :(
Under veckan har jag också pluggat en massa till et SO prov, så jag har inte dirket hunnit blogga.
Idag så gick jag har jag varit hos Rosanna lite. Vi är båda förkylda så vi sjukade oss lite tillsammans. Sen har jag bara varit hemma och myst med skabbis och lyssnat på musik, hehe.

Nu ska jag.. lyssna på musik... eller kolla film!


Sötis Skabbis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar