fredag 4 maj 2012

åh, förlåt, för att jag inte har skrivit på lääänge! Men min dator funkar fortfarnade inte, så jag kan inte lägga upp bilder efersom jag bloggar från iPaden och det känns inte lika roligt att blogga då.

 onsdag: Vanlig skola, vi hade utomhus gympa, riktigt skönt väder var det också och jag gick i shorts hela dagen! efeter skoaln var det röda korset och när jag kom hem från röda korset gick jag hem till Rosanna och badade i hennes pool, sen stack vi på orienterings träning.

 torsdag: Hade sovmorgon och började 09.10, jätte skönt väder då med, jag gick runt i korta hängslebyxor hela dagen! Efter skolan stack jag direkt till musik skolan för en extra övning. Vid fyra var det kör och efter kören var det träning. Sen vid halv 8 kom det en gäst till mamma och pappa hit.

fredag (idag): Vaknade och gick upp gjorde frukust till mamma med pappa, för att idag fyller mamma år, hurrahurrahura för världens bästa mamma! Skolan var som vanligt. Efter skolan hade jag trumpet övning och direkt efter den stack jag hem till Linnèa. Vid halv 8 gick vi till Cats och åt! Jag åt fläskfille med bearinesås och pommes! Riktigt gott var det!

 Nu ligger jag och kollar på nån film som gick på ettan, men jag ska nog snart stänga av och sova!


 GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar