söndag 13 maj 2012

Jag har inte skrivit på jätte länge... Förlåt! Jag kan ju börja med att säga att kalvin knatet i kristianstad inte alls gick bra. I fredags hade vi skol orientering och efter den fick Rosanna äta på vår skola! I matsalen sjöng vi för Hanna M och jag tror hon blev jätte glad. Efter maten stack jag hem oh duschade och sen direkt till Rosanna. Vid halv sju typ åkte vi hem till Irma och vid typ 8 kom Anna dit. Rosanna var tyvärr tvungen att sticka hem vid nio, men jag och Anna sov över hos Irma och det var jätte mysigt. På lördagen fick vi gå upp tidigt för att vi skulle åka till Liseberg med kören, dagen igår blev jätte bra och vi hade verkligen jätte roligt! Vi kom hem nån gång vid elva och då följde Annna med mig hem och sov här. Idag har vi tagit det lungt och varit ute och fotat till vårt fotot projekt. Anna stack hem nån gång vid 3 tiden och nu på eftermidagen har jag spelat trumpet, sjungit, läst tyska, läst hungerspelen och kollat på TV. Nu tänker jag lägga mig och vila lite, jag är riktigt trött efter denn helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar