fredag 25 maj 2012

konserter

Hej, som jag sa i förrgår så var det en väldigt fullspäckad dag igår. Det börja med sovmorgon, sen skola, sen röda korset, sen kör och sen konsert med orkstern, jag kom hem nån gång vid nio tiden, och då var jag så trött så jag orkade inte blogga. Idag hade jag dans repetion med tvåorna. Vi ska visa upp dansen jag lärde dom för ett tags sen på måndag inför hela skolan. Sen hade vi slöjd, mat, ute lektion där vi typ fick göra vad vi ville, och sen fredags kul. Vi slutade en halvtimme tidigare!
Efter skolan hade jag följe till stan med André och Filemon. När jag kom hem stack jag på trumpet lektion, den sista denna terminen.
Jag ska snart ta och ringa Rosanna och se om hon vill komma hit. Vi ska på en brass kväll ikväll och har konsert vid halv sju. Imorgon ska jag spela en massa på musik skolans dag.

webcaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar