onsdag 23 maj 2012

Klännings-väder

Igår hade jag fullt upp hela dagen och han inte skriva. Jag badade hos Rosanna två gånger och var med henne hela eftermidagen, och vid halv 5 hade vi (Rosanna och jag) orkester.
Idag i skolan gjorde vi inget specielt, planerade lite inför tillsammans dagen och sånt. Det känns typ som om vi redan tagit sommar lov i vår klass. Fett chill! Om precis en vecka åker vi till Tjäro på klass resa, lääängtar! Efter skolan stack jag till röda korset och jobbade. Kom hem nån gång vid halv fem tiden och sen åkte vi iväg på orienterings träning, jag och mamma.
Vädret idag har varit jätte skönt, har gått i klänning hela dagen! Å, jag har saknat klänningar så!
Jag har ganska mycket att göra imorgon men jag ska försöka få in ett inlägg på kvällen.

Godnatt!
Bloggar från mammas dator så ni får en trött webbcam bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar