fredag 21 september 2012

fredagar i mitt hjärta

Jag älskar fredagar!!
Historie provet idag gick ganska så bra, vi hade gympa idag också men där kunde jag inte va med för att jga har fått jätte ont i knäet, och kanske fått schlatter, har ingen aning om hur det stavas men i alla fall. 
Efter skolan så träffade jag Hanna och vid kvart över fem kom Rosanna och vi cyklade till T4 för att vi skulle pröva på dans i en helt ny dans grupp, men när vi kom fram så hittade vi ingenting, så vi dansade själva.
Jag vill jätte gärna börja dansa, inte bara showdans utan också modernt, stepp, jazz och sånt. Hade verkligen varit roligt. 
Nu ska jag poppa popcorn och kolla på film, fredaaaag

Saknar soliga dagar, men tycker ändå att det är lite mysigt med mörka höst dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar