lördag 22 september 2012

Godmorgon, förlåt för att jag inte skrev igår, men jag orkade inte, det är inte så kul att blogga utan bilder, jag bloggar från min mammas dator eftersom min är isönder (har gjort det ett tag nu) men  jag hoppas att den vääääldigt snart ska bli fixad. Och på min telefon så funkar inte safari så där ifrån kan jag inte heller blogga.. Men idag så ska jag ut och sälja panda saker.. för att om man säljer för typ ganska mycket så kan man få en iPhone 4 och då kan jag i alla fall blogga från mobilen. Men innan jag ska ut och sälja så ska jag sjunga på en  grej med kören, sista grejen jag gör med den ''lilla'' kören, för på onsdag så ska jag börja sjunga i chorus o mix, den ''stora'' kören eller vad man ska säga. Sen ikväll tror jag det blir det tjej kväll med mina bästisar Irma och Rosanna
Bara för att jag inte orkar va seriös nu på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar