tisdag 4 september 2012

varranan dag

Hejsanhoppsan!

Förlåt för att jag bara bloggar typ varannan dag, men jag har så mycket läxor och förberedleser inför kreta. Men jag skriver när jag hinner!
AaahH, i över morgon åker jag! Jag ska inte tjata ett helt inlägg om hur underbart det ska bli och åka dit som jag gjorde i det förra, så jag berättar om dagen! Skolan var chill, vi slutade kl. 12 i dag eftersom att lärarna hade LgR möte eller nått sånt. Hade min första trumpet lektion idag, det var roligt att komma i gång igen. Efter skolan så stack jag och Johanna till Madirx och fikade. Det var jätte mysigt! Sen så var det dax för terminens första röda korset tisdag. Var faktiskt jätte roligt att komma dit igen.

Men nu måste jag gå och duscha och sen lägga mig, jag ska försöka att blogga imorgon också, i alla fall nått litet kort.


                 Bild på mig och Andrea sen förra sommaren, vet att jag redan har lagt upp den, men men!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar