söndag 2 september 2012

resan bokad!

Ja! Asså ni fattar inte glädjen inuti mig just nu! Vi bokade en resa till kreta på torsdag idag! Fatta roligt att jag får åka dit igen, så mycket som jag har längtat och saknat! Det blir den tredje veckan denna sommaren. Jag var ju där i två veckor med min familj i början av sommaren och verkligen stooooorm trivdes. Så nu får jag åka till min syster och hennes härliga kolleger i en vecka till!
Efter som det är 5 skol dagar jag är iväg så blir det mycket att jobba före, men det är det värt. Jag ska också göra ett litet special arbete när jag är där nere så. Jag ska skriva om den minohiska civilisationen, för dom har en utgrävning inte långt ifrån där hotellet och det ligger. Så vi ska åka dit en dag och kolla och ta massvis med bilder. För vi jobbar med civilisationerna i skolan!

Nu ska jag inte prata mer om det nu i alla fall. Imorogn så är det skol foto så jag ska gå och pröva lite kläder nu!


två bilder från kreta jag hittade på pappas dator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar