torsdag 27 september 2012

hej

asså åäh, jag hinner typ inte blogga i veckorna, det är så mycket med aktiviteter, skola, kompisar, MUSIK och annat sånt, men jag ska i alla fall försöka att bättra mig. 
Aja, det roligaste som har hänt i veckan är att jag har fått gå upp i ''stora'' kören chorus o mix. Jag hade min första övning i onsdags och det var verkligen jääääätte roligt, mycket roligare och svårare sånger! Annars har det inte hänt så mycket speciellt roliga saker i veckan, förutom idag då vi hade simning i skolan, jag simade 2000 m, altså 2 km, 80 längder, jag har ju tränings/tävlings simmat i 6 år så det var inga problem. Jag började förresten simma igen i måndags, det var jätte roligt att börja igen efter mitt 1 och ett halv åriga uppehåll, men jag ska nog inte simma så mycket som jag gjorde innan, då jag simmade ca 12-14 timmar i veckan.. 
Imorgon åker jag till dalarna, så jag skriver från mobilen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar