torsdag 12 april 2012

12 april 2012

Idag väckte Andrea och Calle mig halv  5 för att säga hejdå! Andrea åker nämligen till Kreta idag (hon ska va där i 6 och en halv månad) och Calle skulle också sticka så han sa också hejdå! Jag kommer sakna Andrea så mycket så det finns inte!
Men i alla fall så hade jag prao idag med, och det var lika roligt idag! Dom på lysmasken har pratat om riddare ganska länge nu, och idag fick dom besök av en! Det var roligt att se hur alla barnen reagerade när han kom, några blev rädda och började gråta, och några tyckte det var jätte roligt och stod och hoppade och skrek! Men efter mellanmålet skulle jag gå, men innan jag skulle ville dom att jag skulle komma in och sätta mig i sammlings rummet. Och sen så kom dom in med ett jätte fint kort (med typ ett kilo glitter på) och en påse frukt till mig! Och på kortet stod det typ: Betty, tack för dom här två dagarna på lysmasken, vi kommer sakna dig jätte mycket och välkommen tillbaka! Kram från barnen och frökrarna på lysmasken! Så hilmmla gulligt av dom! Sen när jag skulle gå fick jag typ tusen kramar av allihop. Sen gick jag till Röda korset och där var det som vanligt! Vid typ 10 i 4 kom Irma och Rosanna och ''mötte'' upp mig! Sen gick vi till kören! Nu sitter jag hemma och jag å mamma hade tänkt sticka iväg på 13, 20 träning, men jag har så ont i magen och mamma skulle ha hit nån kompis. Så ikväll får det bli matte, dusch, matte, mat, matte, sova! Haha, nej men typ.. Har matteprov på tisdag så..

Aja, nu ska jag gå och räkna lite matte, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar