torsdag 26 april 2012

Hey, sorry för jag inte skrev igår men jag han inte. Först va det skola, sen röda korset, sen kom Irma, Rosanna och Anna och vid kvart i 6 stack vi till vårsoarén där vi skulle sjunga.
Idag hade vi sovmorgon. Sköönt (som vanligt)! I skolan hade vi bytat platser så nu sitter jag brevid Ebba och bredvid Ebba sitter Anna, och så sitter jag på en fönsterplats. Det är ju torsdag idag så inget specilet har hänt. Efter kören stack jag och mamma och tränade, det gick bra, och det var en riktigt roligt träning, det var krets träning och dom är ju alltid roligare än dom när man springer själv!
Nu ska jag lägga mig och sova för imorgon har vi engelska prov! Heja!


Btw: Hms nya kollektion fashion against aids kom ut idag, men jag han inte gå och titta på det, men imorgon så!


1 kommentar: