söndag 15 april 2012

Passa Jeff

Kvart över 7 vaknade jag av att jag hörde en hund nere i hallen, jag gick ner och kollade och där stod Jeff och viftade på svansen. Då kom jag på att vi skulle passa honom idag. Jag gick direkt upp och åt frokust. Vid kvart över åtta åkte vi äg till tävlingen (orientering) med Jeff i bakluckan. Det gick helt ok på tävlingen, inte jätte bra, men inga jättestora bommar heller. Efter tävlingen åkte vi direkt hem. Sen gjorde jag inget annat än chillade lite med Jeff. Sen vid tre kom Lisa och hämtade Jeff och nu sitter jag och spelar rumble med mamma. Jag tog jätte många jätte fina bilder på Jeff som jag så gärna skulle vilja lägga upp. 
Ikväll börjar mästarnas mästare, hihi, tycker det programmet är jätte bra! 
Min mellersta storebror fyller år idag, grattis Anton!

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar