onsdag 11 april 2012

helt slut

Jag är helt slut efter min dag, den började med prao på dagis (skriver om det längre ner), var där 08.00-15.00. Sen efter det stack jag direkt till Röda korset och var där ett tag, sen gick jag hem och då skulle jag, mamma och pappa iväg på träning. När vi kom till klubbstugan var det 7 vuxna (som typ skulle springa bakom), och en ungdom som skulle träna, och det var jag! Sen när vi kom hem var Calle här med Andrea! Jag hoppade direkt in i duschen och nu har jag tagit på mig min pyjamas och ska snart gå ner och äta!

Det här om praoen:
Ja, jag praoar ju då på Vildmarken, ett dagis. Och jag är på avdelningen lysmasken som är för 1-3 åringar. Jag är där idag och imorgon. Idag har jag mest fått vara (leka) med barnen och det var verkligen jätte roligt! På Vildmarken är dom ganska mycket ute, och det tycker jag om, men idag var det så dåligt väder så vi var inte så mycket ute. Men jag hoppas att det blir mer imorgon. Barnen är väldigt snälla och kramiga framförallt, dom vill väldigt gärna klättra på mig, kramas och sitta i knäet. Men det är ju igentligen bara mysigt!

Nej, nu ska jag gå och va lite med Andrea och Calle, Andrea åker ju till Kreta imorgon, och där ska hon vara i 6 månader!


Ha en riktigt skön och mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar