måndag 30 april 2012

Ullared

Jag blir sur på min dator, den fungerar ju lite sådär bra, men nu när jag precis skulle sätta på den så vill den inte gå igång!! Men det har hänt innan så den kanske funkar lite senare ikväll eller imorgon.

Idag har ju då som sagt jag, mamma, Wille, Millan och Jessica varit på gekås Ullared och det var väldigt roligt! Det var första gången jag var där så var extra spännande. Vi köpte ganska mycket (det mesta var kläder) så jag tänker inte ta bilder på allt men kanske på några saker. Vi kom dit vid 8 och var där till halv tolv typ. Sen åt vi och sen gick vi och kollade i sko butikerna utanför. Vi köpte ett par låga rosa par converse, och ett par rosa converse flipp flopp! Jag tänkte visa dom idag men eftersom jag inte bloggar från min dator utan pappas så kan jag inte lägga upp bilder, men jag lovar att jag ska visa dom när jag kan komma in på min dator igen.

Ikväll är det ju Valborg och om 5 minuter kommer Jessica, Lisa, Peder och Jeff hit för ska äta och umgås och lite sånt. Vid 10 ska vi gå ner till parken och kolla på bålet, och där ska Rosanna och Irma också va! Åhh, vad jag saknar dom! Så det kommer säkert bli en jätte trevlig helg!

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar