tisdag 17 april 2012

Bilder igen!

Ja, åh, tack Pappa! Nu har vi fixat så att jag kan lägga upp bilder igen! Det kostade 42 kr, och då fick man 20 gb, så det var inte så dyrt! Igår hade jag inget specielt att säga så jag bloggade inte. Jag har inte varit så pepp på att blogga nu utan bilder, men nu så tar bloggen fart igen! 
Idag hade vi matte prov i skolan, och det gick sådärbra.. När vi satt vid maten idag gick brandlarmet och det blev typ kaos i matsalen. Alla sprang typ ut och ställde sig där dom skulle och sen typ två minuter senare kom brandkåren, men dom hittade inte stället det brann på så dom vet inte vad som hänt. 
Efter skolan cyklade jag och mötte Rosanna på hennes skola och sen cyklade vi hem till mig och åt rosa nudlar, haha! Vi kokade upp nudlarna och hällde i karamellfärg så dom blev rosa, det blev jätte gullit! Sen halv fem stack vi på orkester. 
Pappa håller på att göra plättar nu så jag tänker sätta mig med läxorna och sen efter maten ska jag hoppa in i duschen!

Så här glad just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar