tisdag 10 april 2012

Asso förlåt för att jag inte bloggar så mycket just nu, men det känns inte så roligt att blogga utan bilder.. Så jag får nog se till att fixa det där! Men i alla fall, igår blogade jag inte, för jag ville njuta av påsklovet ända tills slut. Men jag sprang i alla fall orientering igår på morgonen, det gick inte alls bra, sen stack jag till Irma och va med henne och Rosanna! Sen idag var det skola igen, och det var faktiskt helt okej! Våran musiklärare kom alldrig så vi fick håltimme nästsista lektionen! Efter skolan cyklade jag till Rosannas skola (där jag ska börja efter sommarn) och mötte upp Rosanna, sen cyklade vi hem till Rosanna och myste lite med Leo. Sen gick vi ner till stan och fikade, efter det gick vi runt och tittade lite på stan och jag köpte ett par rosa solbrillor på giltter för 22 kr (rea, åh, älskade rosa), och så köpte jag en rosett till håret för 10 kr (rea där med). Rosanna köpte två par jätte fina hårband som verkligen passade henne. Sen gick vi vidare till orkestern. Orkestern tycker jag är rolig, så det var riktigt skoj att komma dit, jag har ju inte varit där på två veckor, för det har varit lov! Sen följde Rosanna med mig hem och så tog vi lite outfits bilder och myste! Så nu sitter jag här och skriver. Ska strax gå ner och äta, och sen blir det en låååååång dusch!
Juste, imorgon och på torsdag har vi prao, och efter praon är det röda korset, så jag skriver på kvällen.

Kolla in mina bästa vänners bloggar,
Irmas blogg, klicka på Irmas för att komma dit!
Rosannas blogg, klicka på Rosannas för att komma dit!

Ha en skön tisdags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar