fredag 20 april 2012

rubrik..

äh, det här med rubriker, det är inte min grej! Saksamma..
Fredag idag! Så himla skönt med lite helg nu. Skolan var som vanligt. Efter skolan stack jag på trumpet och när jag kom hem stog pappa ute vid bilarna och bara: Betty, Rosanna väntar på dig där uppe.
Och jag bara: Va!? På mitt rumm?
Pappa: Ja!
Jag: *HAPPYFACE* :D
Sen kom Rosanna ut och mötte mig vid dörren, och jag blev så glad så jag skulle kunna spricka.
Så nu har vi bara chilla, pratat och myst.. Jag menar vi har ju inte träffats på riktigt och lixom pratat sen i tisdess!
Ikväll blir det tacos, chips, film och mys hos min bästa vän (Rosanna då)! Sen sover jag där tills imotgon!

Kolla in mina fina bästisars bloggar
Irmas blogg
Rosannas blogg

Rosanna på bilden, bara för att typ hela inlägget blev om henne, och för att jag tycker om henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar