torsdag 5 april 2012

5 mars 2012

Vaknade av att Rosanna och Irma låg och små pratade brevid mig, så mysigt! Vi låg och pratade ett tag och sen gick vi hem till mig för att äta frukost! Mamma hade bakat nybakade frukost bullar och det var så gott! Sen efter frukosten bestämde vi oss för att gå påskakärringar för att det är ju skärtorsdagen idag! Vi fick inget godis men typ 200 kr! Efter att vi hade gått lite här hemma så gick vi upp till stan ( när vi var ''utklädda'' ) och sa glad påsk till alla! Det var faktiskt jätte roligt för dom flesta verkade bli så glada! Sen när vi kom hem satt vi lite vid datorn och sen var dom tvugna att gå. Vid typ halv tre mötte jag upp Jessica vid busshålsplatsen och så gick vi och åt på graffitie! Sen gick vi och kollade i lite affärer! Vid 4 skulle Jessica klippa sig och då gick jag hem! Så sen fyra har jag bara chillat och mysit med min stora syster! 
Imorgon åker jag till Yngsjö med Rosanna och hennes familj.
Ska bli så mysigt!
Nu ska jag gå och kolla lite på TV! 

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar