söndag 29 april 2012

30 april 2012

Godmorgon!

Klockan är 10 över fem på här och jag gick upp för 25 minuter sedan.. Men vi ska nämligen till ullared för första gången i mitt liv! Millan, Wille och Jessica kommer hit vid 6 och ska åka med oss! Det ska bli jätte mysigt! Jag kan skriva mer om ullared när jag kommer hem ikväll! Igår hann jag inte skriva för vid 9 (på morgonen) stack vi till (orienterings)tävlingen! Det gick helt ok! Sen åkte Millan med med oss hem och vi åt potatis gratäng och köttbullar. Vid typ halv tre åkte jag med Millan till Lund, men tåget var jätte försenat så det tog en timme istället för en halv timme. Sen i Lund åkte vi direkt till Ekelunds stallet där hon har sin häst och var där med honom en eftermiddag. Jag fick rida honom lite också och det var jätte mysigt!
Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen ta på mig bekväma kläder, typ chinos eller nått sånt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar