tisdag 3 april 2012

3 april 2012

Fattar ni!? Jag gick upp 7 på ett påsklov för att gå till sjukgymnasten! Snacka trött jag var asso! men i alla fall efter sjukgymnasten gick jag till bjärnors och köpte frukost bullar! Det var jätte gott!
Idag ska jag träffa Irma, vi har inte bestämt något speciellt vi ska göra så vi kommer nog mest chilla och prata lite! Det var så himla länge sen vi träffades (förutom igår då, men det var typ 5, 10 minuter).
Igår kl typ 9 plingade det på dörren och så gick jag för att kolla, och så står Rosanna där med det största leende jag typ någonsin sett! Jag bara springer mot dörren och ropar Rosanna! Åh, jag blev så glad och jag hade verkligen saknat henne sjukt mycket!

Jag kan fortfarande inte lägga upp bilder, så om jag inte köper mer utrymme så får jag nog börja blogga på devote eller nått sånt... men det vill jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar