söndag 8 april 2012

sen uppdatering

Ja, förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men det har varit fullt upp!
Dagen började med att jag fick gå upp kl 9 för att dra mig till kyrkan i klädd påskkyrkkläder! Det fick bli ett par lila strumpbyxor, en svart klänning och en blommig scarf! Kom hem typ halv ett nånting och då kom Rosanna hit! Vi fotade, åt godis (mmmmmm) och chillade! Vid halv 5 kom det två gäster hit + erik och julia! Efter vi hade ätit gick jag upp till Irma där Rosanna också var, vi hoppade studdsmatta och spelade in en massa flummiga vidios!
Sen gick vi tre ner till parken för att spela frispaey golf med våra ''gäster'', mamma, pappa, Erik och Julia! Sen åt vi tårta! Vid halv 10 gick Irma och Rosanna hem, och jag saknar dom redan!
Aja, imorgon är det tävling och efter det ska jag träffa Rosanna och Irma, mina änglar!

Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar